venustomris gunes20 ben de sezaryen oldum ağır olanları yapmıyorum mesela karnımın acıdıklarını diğer hareketlerden birini tekrar ediyorum
Mervisko ben 103le girdim 92 işe çıktım ama şimdi 98 falan varımdır yada 99🤣 kızım 5 aylık🤣piskolojim bozuldu sinirden gülüyorum 😂😂🤣
gunes20 Sesem acil sezeryana almışlardı. Kontrole diye gidip doğum yaptım 35. Haftada. Çantam bile hazır değildi. Yarın hazırlarım deyip üşenmiştim😁
Sesem gunes20 benimde öyle resmen aynı hikayeyi yaşamışız ama beni kandırıp normal doğum yaptırdılar ben eve dönerim diye bekliyordum pijamayla gittim 😀zaten kuvözde kaldığı için farketmedi.
Bebek2020_ gunes20 2,5 ay önce doğum yaptım. 57 kilo ile hamile kaldım. Doğumda 77 dim. 40 ın içindeyken 10 kilo vermiştim bile. 40 dan sonra 3 kilo daha verdim. Kaldı 7 kilo.