18 aylık oğlum evde hiç yemek yemiyor sürekli Emmek istiyor sürekli ilgileniyorum sürekli ağlıyor evde mız mız bazen oturup ağlamak istiyorum ne istiyor niye böyle diye anneme bırakıyorum basen gün içinde orda duruyor gayet iyi yemek yiyor felan ama evde sürekli Peşimde sürekli huzursuz artık napsam bilmiyorum biri akıl versin yemek yok durmuyor ağlıyor memeye biraz unutsun Diye oyunlar oynuyorum ediyorum yok gene bana yapışıyor kendi hiç durmuyor oynamıyor biri yardımcı olsun belki bi önerisi iyi gelir duacı olurum 🙏