Elam01 iyi aksamlar kizlar bebegim 3aylik kucagima aldigimda surekli kafasi geriye dogru ve yukari kaldiriyor normal bi durummu sizce kendini arkaya dogru itiyor surekli neden olabilir
Elam01 benim-kalbim-o ondandir dimi bi sıkıntı yoktur insallah intrnette okuduklarim canimi sikti cnm
benim-kalbim-o Elam01 Hiç bi sıkıntı yok bu ayda öyle yapmasa kork asıl, gelişimi güzel demek ki ayına göre o hareketleri yapması çok normal. Benimki kafasını hiç indirmez maşallah bir büyük gibi etrafı inceler tüm gün