asl-uys Kızlar spinal sezeryan oldum bugün 9.günüm afedersiniz bende Arada balgam çıkarma isteği oluyor bu durum anesteziyle alakalı bi durum mu
Edizbeyinannesi asl-uys bende 6 gün önce spinal sezeryan oldum ama öyle bi durumum yok enfeksiyon ve ya bogaz akıntısı gibi bi durumunuz olabilir
Prens0205 asl-uys evet canım öksür çıkarabiliyorsan çıkar anesteziden kaynaklı benimde oldu annem farklı bir ameliyat oldu 4 defa hep sırtına bebek gazi çıkarır gibi pıt pıt vuruyordu hemşireler balgam atsın diye
asl-uys Edizbeyinannesi Doğumdan çıktığımda öksürük ve balgam başlamıştı öksürük hemen geçti ama ara ara balgam devam ediyor