Bu konuyla nasıl başa çıkacağım bilmiyorum. Bebeğim 3 ay 5 günlük ve inanılmaz derecede meme bağımlısı diyebilirim. Yarım saat 45 dk bazen 1 saat memede kalıyor orada uyumak istiyor. Bu durumu doktora söyledim. Olmaz çok fazla en fazla 20 dk zaten 5 dk da alması gerekenin %90’ını alıyor dedi. O kadar bırakma annesi dedi. Beni emzik gibi kullanıyor. Memeyi ağzından alıyorum uyuyunca ama bu seferde kıyamıyorum, vicdanım rahat etmiyor. Yalanıp yalanıp duruyor uyumaya devam ediyor. Doyması konusunda sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Çişli bez sayısı kilosu gelişimi gayet güzel çünkü. Meme ucu acılarından hiç bahsetmiyorum bile artık pes ettim geçmiyor zaten böyle deli gibi emdiği sürecede geçmeyecek. Nasıl atlatacağız bu süreci yaşayanlar bilir. Meme oğlum için doymaktan çok keyif yeri sanki. 😔