Balteknem 20 ay arayla iki normal doğum yaptım.İlk bebeğimi hamileliğimin 6. Ayına kadar emzirdim daha sonra artık uyku ve beslenme düzeni oturtmak için bıraktırdım.Allaha şükür doğumlarım da güzel oldu,ikincide bazı sıkıntılar yaşadım ama herkesin başına gelmeyecek şeyler o yüzden bahsetmiyorum.İnsan ikinci doğumda ne yapacağını bildiği için daha rahat oluyor galiba,pek zorlanmadım ben.Şimdi biri 30 aylık yani 2,5 yaşında diğeri 9 aylık çok iyi anlaşıyorlar 🥰