Lolita Kullanan var mı 6 yaş altı kullanmamalıdır yazıyor prospektuste.Kizim da hafif öksürük var bunu verdi doktor .Gunde 2 çay kaşığı
Beyzaaa Lolita bizde verdi hafif öksürüyodu cok nadir günde 6 7 kere ben kullanmsdım korltum herzamanki dr götürmedik normalde özele gidiyorduk acele olunca devlete gittik ben güvenip kullanmadım acaba kullansam mı diye düşünüyorum iyi gelirmi ki
Cmrmt Ben kızımda kullandım.1 aylik idi. Öksürtüp kusturyordu ve 2 3 içmede bay balgamlı kusturup rahatlattı. Şuan 5 yaşında kızım.
Lolita Cmrmt bir problem yaratmadı yani!Çok sevindim gönül rahatlıyla kullanayim o halde .Cevap yazdığınız için teşekkür ediyorum 💕
Lolita Beyzaaa aslında bebeklerde ilaç kullanma taraftarı değilim fakat mecbur kalınca kullanılıyor malesef :(
Cmrmt Lolita bizde yaratmadı. Ama doktor küçük bebeklerde çok tercih etmiyoruz mecbur kalınca veriyoruz demişti.