Ayy fotograf ekleyemedim tansiyonum dustu 11 günlük bebeğimin gobek bagi düştü düşecek gibi ama içi boyle ıslak intihaplı gibi tam nasıl bisey bilemedim annem türk kahvesi dök dedi emin olamadım sizce kalsin mi yoksa turk kahvesi dokeyim mi? Yoksa normal mı ici de kuruyacak mı?