Anne24 Sma kullanıyorum zam geldıgı ıcın uygun fiyatlarda aramaya basladm hanibana diye bı sıtede gayet uyguna var ama guvenılırmı bılemedım ordan alışveriş yapan var mı yardımcı olurmusunz
Meva_ Anne24 canım ben alıyorum hatta 4 sefer falan alışveriş yaptım kredi kartı kullaniyrm üstelik hemen geliyr
reynwoman Anne24 bende kızıma sma kullanıyorım kızım 41 günlük smayı 25 gündür kullanıyoruz iilk aptamil aldık cok kabız gaz yaptı sma içinde gaz yapıyo dıyolar sizde durum nasıl
Cansu331 Merhaba sipariş verdiniz mi acaba. Bende şimdi gördüm siteyi googlda memnuniyet de çok olumsuz yorumlarda var fakat çoğu çözüme kavuşmuş
Cansu331 Anne24 benimkide bugün geldi memnun kaldım. Önce kırmızı eczaneden 92.50 ye almıştım burdan 85.75 olması sevindirdi😊 şifa olsun yavrularımıza
Meva_ Anne24 ben ilk kutumu ordan almıştım hastane çantası için gelmezse de denemiş olurum diye sorunsuz geldi. Sonra hep ordan devam ettim😊
Asafeymeninannesi Cansu331 Merhabalar Memnun kaldınız mı? Bu kadar uygun olması endişelendirmedi değil
reynwoman Anne24 sizin kullandığınız sma bu yenilenen sma mı peki eski sma değiştirmişler yrni kutu var artık eski kutu kalmadı hiç bi yerde
Cansu331 Asafeymeninannesi tarihleri ileri tarih hiç sıkıntı yok. Belkide kazıklanmaya alıştığımız için endişeleniyoruz. Bende korkmuştum ama sorun yaşamadım. Bulunduğum yerde 120 tl 4lü sipariş verip 1 ay rahat ediyorum artık