Baş dönmesi yada unutkanlık için verilmiştir diye düşünüyorum. Geçmiş olsun normalde süte geçiyor diye biliyorum. Normalde damar tıkanıklığında kulanılıyor. Bence kesin cevap için doktorunuza vi sorun derim. Kar zarar dengesine göre kullan yada kullanma der.