Esme Kızlar biz 12. Haftanın içine girdik . Nedir bu 12. Hafta atağı ? Neler yaşanır 🤔🤔. İki gündür ağlamaklk ve normal yedişi miktardan çok az yiyor iki gündür bunlar belirtiler mi 🤔🤔🤔
89Kbr Esme yani şöyle diyim sana mama ile besleniyoruz. 2 aylıkken 120cc içen bebe 90’ı bitirmiyor şu ara…..
89Kbr Esme ittiriyo diliyle ya da ağzında geveliyor resmen…. bi an önce geçer inşallah. mama ile besleniyoruz DİE ek gıdaya geçtik biz onlarla takviye etmek istiyorum olur inşallaa