aysnSzr Merhaba arkadaşlar bebeğim 57 günlük kakasını 4 gün oldu yapmadı.Herhangi bir sıkıntısı da yok ama.Bu durumda olan var mı acaba? Bu arada anne sütü alıyor baZen sütüm az oldugunda 30 ya da 60 cc mama veriyorum günde 1 kere.
Minikannesi00 aysnSzr aynı durumdayız canım korkma sıkıntısı yoksa. Benmki haftada 1 yapıyor hiç şaşmaz 🤭 kakası normalse sorun yok . 10 güne kadar normal dedi doktorum
HsnyErbayCetin aysnSzr normal oluyormuş benim bebeğimde de var yapmadığı oluyo 3 günde bir yapıyor çoğu zaman…
Gizemert aysnSzr gayet normal canım 10-12 güne kadar normal daha sonrasında yapmazsa sıkıntı hiç sıkma kendini. Onun keyfi olunca öyle bir yapar ki 😁😁
aysnSzr Arada mama da verdiğim için acaba dedim sadece anne sütüyle beslenmede normalmiş ama sorun olmaz inş.Sonrasında sancı olarak dönmesinden korkuyorum.
Minikannesi00 aysnSzr canm bende destek olarak mama veriyorum . Sadece sütümü verdiğimde günde 3 kez kaka yapıyor kilo alamıyordu , mamayla da geç yapıyor ama kilo alıyor . Zorlanmıyorsa kakası da cıvıksa sorun yok dedi doktorum .