Dorukhansmom Arkadaşlar benim bebegim kusuyor ve doktorumuza sorduğumda reflüsü yok demesine rağmen reflu yatağı alsam onda yatırsam kusmaya devam eder mi yani alan anneler bebeğiniz yattığında kusmaları devam ediyor mu ya da ne gibi faydaları oluyor önerdiğiniz varsa linkte alabilirim ? Teşekkürler şimdiden. 🙋♀️😏
Htcgl Dorukhansmom benim bebeğim de kusuyor. Reflü yatağında da kusuyor. Doktorumuz reflüsü var demedi ama kusması normal dedi. Yorumları ben de bekliyom 🌸
Nevin Dorukhansmom benm kizimda cok kusuyodu aldik reflu yatagi ama ise yaramadi yine kusmaya devam etti sadece kafasini yukarda tutuyo bide zaten hemen buyudukleri icin sigmiyolar suan 6 aylik olduk kesildi kusmasi zamanla hersey oturuyo
Destina Dorukhansmom reflü yatağında kusma kesilmiyor ama boğazına kaçmasına engel oluyor. Bende kullanıyorum bebeğim 26 günlük ara ara fazla yediğini çıkartıyor genelde ve geceleri yan yatırıyorum. Boğazına kaçmıyor. Sadece burundan nefes aldıkları için ağızdan nefes almayı daha bilmedikleri için ben doğduğundan beri kullanıyorum. Kolik bi bebek öğürmesi çok oluyor azıcıkta olsa mideden gelen şey genzine gidiyor ağzından burnundan çıkıyor. Anne yanı beşik aldım reflü yatağını içine koyuyorum zaten 3 aylık olunca hem bağırsak yönetimi hem nefes alıp verme şeklini öğreniyorlar.
Hndmtl Dorukhansmom Benim bebeğimde kusuyordu. İlk günden beri reflü yatağı kullandık. Baş kısmı yüksekte olduğu için içim daha rahat etti. Tabi kusması oldu yine. Alın derim ben. Şimdi 4 buçuk aylık olduk. Yeni kaldırdım reflü yatağını.
Dorukhansmom Nevin evet genelde oyle diyolar 6 aydan sonra bitiyormus sabir bizede bitsin daha 1 ay 16 gunluguz. 🙈
Dorukhansmom Destina bizde 1 ay 16 günlügüz ama evet fazla yediğini cikariyo diyolar bu kusmalara ama bende sürekli yan yatırıyorum dikkat ediyorum sürekli gözüm üstünde zaten ama alicam giibi .
Dorukhansmom Hndmtl anladım. Evet o eğimden dolayı daha rahat oldukları kesin böyle insan psikolojik olarakta hep tetikte oluyor .
Smyd Dorukhansmom Ben bebeğim doğmadan önce almıştım şu an 3 aylık hala kullanıyorum.kusma ya da reflü şikayetimiz olmadı ama hep kullandım çok işime yaradı. İyi ki almışım dediğim bebek ürünlerinden biri oldu.😊
Dorukhansmom Smyd ne güzel sağlıkla büyüsün inşallah. Kusan bebiş zor oluyormuş hem bebiş içinn hem anne icin kıyamıyorum yavruma zorluyo kendini kusmak için resmen fazla yediğini çıkarıp diyolar ama nolursa olsun.😶😥
Engap Dorukhansmom merhaba, hastaneden çıkarken önermişlerdi bize, tüm yenidoğanlar doğuştan reflü olarak doğarlar demişlerdi. Dikkat ettim hastanedeki beşiğinde yatağını altına yükseltmek için bişeyler koymuşlardı. Ben aşağıdaki kiraz çekirdekli olanı kullanıyorum. Çocuk doktoru arkadaşım bunu alana kadar yastıkla yükseltelim demişti ve yatağını baş kısmını 45 derece yükseltmişti yastıklarla isterseniz o şekilde de yapabilirsiniz Kiraz çekirdeği biraz rahatlama yapıyor gibi geldi bize ama psikolojik de olabilir aldık diye😄 https://www.babymall.com.tr/urun/sevi-bebe-cok-fonksiyonlu-yatis-yastigi-svb-9021-pembe?gclid=CjwKCAiA4OvhBRAjEiwAU2FoJWl99EGLemUA80OWSLroX4EdalWd6Q4yKuYHw0DDjPeyh-v5FkbFHRoC7BIQAvD_BwE
Dorukhansmom Engap evet suanda besiginin icini bende yukselttim zaten 45 derecelik egimle duruyor ama gün içerisinde genelde emzirdikten sonra gazını çıkartırken kucagimdayken kustuğu için yatirdigimda da tetikteyim sürekli , tesekkur ederim tavsiye icin.
Dorukhansmom [bilinmeyen] bası zaten yüksekte beşiğinin içindeki yatağını reflu yatağı gibi ayarladım yastığı da öyle başımıza yana çevirip yatırıyorum sürekli ama tabiki yinede almayı düşünüyorum.
Destina Dorukhansmom ben çok rahat ettim üzülüyorum büyüdükçe sığamayacak diye anne yanını eğimli ayarlayacağım artık en kötü.
Smyd Dorukhansmom Bütün yavrular sağlıkla büyüsün inşaAllah😊 Umarım tez zamanda biter miniğin kusmaları.Yoksa dediginiz gibi ikinize de zor...
[silindi] Dorukhansmom ben oğlum doğduktan sonra 2 ay onda yatırdım kusma olmadı hiç ama kussa bile içim rahattı başı yüksekte olduğu için
CerenDeniz Biz aldık hem de bebeğimiz doğmadan önce. Ama iyi ki de almışız diyemeyeceğim çünkü reflüsü olmasına rağmen reflü yatağında da rahat edemedi. Hatta daha da huysuzlandı, hiç sevmedi. Yüzlerce kez denememe rağmen onda yatmak istemedi. Boşuna bir sürü para verdik yani. Keşke almasaydım.
Dorukhansmom CerenDeniz kıyamam kuzuma zaten kurmaktan dolayı huysuz ve huzursuz oluyor bide istediği gibi yatamadıysa 😟
Dorukhansmom Smyd amin inşallah evet hem de çok bazen çileden çıkıyorum ama yavrumun günahı yok ki ne kadar cildirsamda bi faydası yok ona üzülüyorum sadece geçse bitse de rahatlasak 🙄☺