Arkadaşlar herkese iyi akşamlar dilerim, kızım 11 aylık oldu, vücudundan ateşi ölçtüğümde 36,6, ancak alından ve enseden 38,3 falan çıkıyor. Temassız ateşölçerle ölçüyorum, geceden beri uykumuz sıfır. Dün gece 37,1 di ateşi, koltukaltı derece ile ölçtüm, ateşten çok korkuyorum. Köpek dişleri patlamak üzere onlar yapar mı? Alnı ve ensesi yanıyor yavrumun ne yapmalıyım, doktor kontrolüne gittiğimizde çok acil olmazsa asla gelmeyin demişti, ateşi olursa dolven calpol dönüşümlü ver demişti. Keyifsiz ama hareketleri iştahı normal, uyuklama vs. yok tam tersi uyumuyor. Alın ve ense ateşi yaşayan, çözüm bulan yol gösterecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler 🙏🙏🙏