Atz Kızlar bilen var mı acaba memurum doğum iznim bitti yıllık izinlerimi kullanıyorum toplu kullanınca hafta sonlari da boşuna izinden düşüyor bunun yerine pazartesi günlerini süt izni diye gitmeyip kalan dört güne yillik izin yazdirsam oluyor mu
Hayat63 Atz süt izni toplu kullandırılmaz maalesef sizde iZninizi 5 gün 5 gün şeklinde alın ben öyle yapıyorum mesela müdürün tamam derse sıkıntı yok yani