kardeşim lumea kullanmıştı. atımı bitti yenisini aldı. memnundu. daha önce de normal epilasyona gitmişti sanırım. azalmış ama tam bitmemiş. lumea uyutuyor daha uzun sürede çıkarıyormuş. ama pandemi dönemi dolar da çıkınca aşırı fiyat farki olmuştu. akakceden bakabilirsiniz