ayis
[bilinmeyen]
Ben tek yaptırıyorum ben odaya peteğin önüne küvetini getiriyorum içine kullanmadığım battaniyesini seriyorum koltuğa kıyafetlerini hazırlıyorum küçük bi yastık var küvetin baş kısmına onu koyuyorum ama elimlede destek veriyorum küvetin içine biraz Su dolduruyorum kızımı koyuyorum vücudunu ıslatıyorum yıkıyorum ters dönderip sırtını kafasını da yıkıyorum en sonda bi elimle tutup kafasından suyu döküp hemen havlusunu atıp koltukta giyindiriyorum 😀😀biraz ayrıntılı olmuş ama kusura bakmayın
Dorukhansmom
[bilinmeyen] canım ben tek tıkladığım zamanlarda fileyle yıkıyorum b yandan tutuyorum tabiki yinede ama daha rahat yıkayabiliyorum öyle onun dışında eşim olduğunda fileye gerek kalmıyor tabi.
Alyaadalet
[bilinmeyen] bnde küvetinde yıkıyorum tabii fileye yatırıp yıkıyorum cok kolay oluyor fileye yatirip yikamak
Dorukhansmom
[bilinmeyen] canım ben tek yikadigim zamanlarda fileyle yıkıyorum çıkardığı giysilerini ıslatiyorum suyuyla filede usumesin diye oturduğum odada ısıtıcı açarak yıkıyorum kıyafetlerinize ayarlıyorum havlusunu falan hemen yanima alıyorum bi yandan tutuyorum tabiki filede yikarkende birakmiyorum tamamen basini vucudunu yikiyorum guzelce sirti donuk yikiyorum sonra ters ceviriyorum kollarının aralarını gobusunu boynunun altlarinida yikayip komple su dokup bitiriyorum ama seri olmak önemli tabi üşümesin diye öyle onun dışında eşim olduğunda fileye gerek kalmıyor tabi.
Dorukhansmom
[bilinmeyen] canım ben tek yikadigim zamanlarda fileyle yıkıyorum çıkardığım giysilerini ıslatiyorum suyuyla filede usumesin diye oturduğum odada ısıtıcı açarak yıkıyorum kıyafetlerinide ayarlıyorum havlusunu falan hemen yanima alıyorum bi yandan tutuyorum tabiki filede yikarkende birakmiyorum tamamen basini vucudunu yikiyorum guzelce sirti donuk yikiyorum sonra ters ceviriyorum kollarının aralarını gobusunu boynunun altlarinida yikayip komple su dokup bitiriyorum ama seri olmak önemli tabi üşümesin diye öyle onun dışında eşim olduğunda fileye gerek kalmıyor tabi.
ayis
[bilinmeyen]
Evet ya bende başta ya eşimle annemle ya da bi arkadaşımla yıkıyodum baktım böyle olmıycak annem ayağından rahatsız gelemiyo arkadaşıma da her defasında söyleyemiyorum onunda çocukları var eşimde esnaf olduğu için akşamları yok.. Dedim benim tek yaptırmaya alışmam lazım ilkin filede yaptırdım baktım öylede üşüycek bende bir iki bir iki artık elimde suyun içinde yıkıyorum üşüme riski de olmuyo
Dorukhansmom
[bilinmeyen] girer girer benin ilk bebegim 20 gün annem kaldı yanımda ben yıkamadım bile ama bi gitti ilk banyosunu tek yaptırdım sonrada alıştım sadece hızlı olmak gerek üşümesin hasta olmasın diye seri olunca sıkıntı yok zaten ne kiri olucak ki. 😇
ayis
[bilinmeyen]
Aaa Evet yazın daha iyi ya .. Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin İnşallah 😌😌