Anneler merhaba 8.5 aylik kizim var.5. Ayindan itibaren sadece mama ile besleniyor. Buraya daha önce de yazdim biberon reddini. 2 hafta oncesine kadar kirilmisti biraz biberon reddi. Simdi tekrar basladi. Ve ben artik cok yoruldum. Ek gida da sorun yasamiyoruz simdilik. Corbalari muhallebisini meyvesini yoğurdunu yiyor maasallah. Mama konusu cok sıkıntılı. Simdi gece uykusunda mama aliyor zaten. Gunde sadece 2 defa mama yeter mi sizce ? Ne yapmam gerekir?? Bir akil verin nolur.