Duygu2110 Merhabalar 2 aylık bebegım var. Siz gündüzleri ve geceleri kac saatte bır emzırıyosunuz? Birde benim kız Bir meme emer uyuyakalır verırım almaz sizde durumlar ne.
Alpingo Duygu2110 benim bebegmde 2 aylık ne zaman isterse veriyorum saati dk sı yok,gak guk dediğinde önce bi şarkılar filsn söylüyorum belki sıkılıyordur die bazen cidden ilgi istiyor bazende geçmeyince hemen emziriyoeum
Rrabis12 Duygu2110 ben gündüzkeri her istediğinde emziriyorum genellikle 1 saate bir geceleri doktorumuz 3 saate bir emzir dedi 3 saate bir emziriyorum ☺️