Merhabalar herkese 🌸 Oğlum 10 aylık olmak üzere. Bir süredir geceleri sürekli, nadir olarak da gündüzleri aşırı derecede ağlayarak uyanıyor. Öyle bir ağlama ki birşey olmuş gibi. Sanki yatakta diken var o derece. Ve çok sık uyanıyor. Sebebini bir türlü anlayamıyorum. Var mı yaşayan ?