Mervekkc Bende de vardı ufak bir beyazlık ben sandım ki akıntı var patladı ama sonra orası kabuk bağladı. Kendimi çok strese soktum bende boşa sokmuşum sütüm gitti psikolojim bozuldu sonra doktora gittiğimde içim rahatladı antibiyotiği düzenli kullanın siz. Bişey olmaz Allah’ın izniyle. içeride birikiyormuş sonra açıp almak zorunda kalabiliyoruz demişti bana ameliyat yapan doktor tabi bu bir ihtimal.Hep kötü
olanı söylüyor benim doktorum zaten istemiyordum onun eline kaldım. Ama geçti gitti çok şükür öyle bişey olmadı. malesef sezaryende bu riskler var. Ama içinizi ferah tutun iyileşti benimkisi sizinde iyileşir.