Merhaba normal doğum yaptım üzerinden 2 ay geçti yırtığın olduğu için doktor dikiş attı ama vajinamda ufak top gibi bir şey var sanırım dikişim başladığı yer olabilir. Uzun süre ayakta durduğumda sızlıyor bu tarz bir şey başına gelen var mı? geçiyor mu? ne yapmam gerekiyor? Yardımcı olursanız sevinirim