mombunny Kızlar sezaryen doğum sonrası korse kullanmak istiyorum. Doğum yapalı 18 gün oldu . Kullanıp memnun kaldığınız marka vs var mı ? Nereden almalıyım ? Ve ne zaman kullanmalıyım
Deletedmom98 mombunny pahalıya kaçma canım ben fformfit aldım 50 tl şortlu gibi olandan eski kotuma giremiyordum şimdi giriyorum günde üç dört saat kullandım sadece
Meva_ mombunny bana doğumdan birkaç sonra hemen taktılar. Klasik yandan cirtli. Özel birşey olmasına gerek olmadığını soledi. 15 gün taktik sonra cikartti