DBaybars Dolapta 1 gün beklemiş olan sütümü gören bir akrabam bana bu cümleyi kurdu. Evet su dibe çökmüş halde, modum çok düştü, haklı mı sizce? Sütün görüntüsünden anlamak mümkün mü bunu? Hiç böyle birşey duymadım daha önce
anne15 DBaybars bardakta kayınpederime vermek için dolaba koyduğum sütümde böyle oluyodu neden su gibi olsun dururken ayrışıyo yağından
elifiii DBaybars hayır ne yağ o üstte kalan ve anne sütünün büyük cogunlugu sudan ibaret o yüzden yağ üstte kalır. Maşallah deyip cok calkalamadan ılıtın verin bebişe,
Seherronya DBaybars oxforddan mezun heralde akrabanız helal olsun valla görünüşten anlayıp analiz yapabilmiş !! Siz ona bakmayın bence çocuğunuz kaç aylık kilo alımı düzenli mi ? Bence bu önemli. En iyi bilgiyi doktorunuz verir kontrol sırasında kilo alımını değerlendirerek
FatmaMK DBaybars üstün zaten %90 sudur sizinki gayet yağlı millet laf söylemek için konuşuyor sallamayın derim 🙋♀️
burcuu26 elifiii ben kaymak kismi karissin diye calkaliyorum ama yanlışmi neden calkalamamak gerek acaba
DBaybars Seherronya 1 hafta sonra 2 ayını bitirmiş olucak, kilo alımını doktoru iyi buluyor, yine de kafamı çok kurcaladı. Doğduğunda 3 buçuk kiloydu doğumdan sonra kilo vermişti 300gr falan şuan 6 buçuk kilo
DBaybars FatmaMK bgmarik Giraysmom20 Deletedmom76 Çok teşekkürler cevaplarınız için, içim çok rahatladı 🙏
bgmarik DBaybars malesef kayınvalidemde bana aynı şeyi söylerdi sütün yaramıyor su gibi diye.Anne sütünün her damlası mucize.Zaten çoğu sudan oluşuyor niçin bol su için diyorlar😊Ben takmıyorum artık sizde takmayın kafaya🌸
Seherronya DBaybars maşallah canım çook güzel kilo almış 😇 sen o akrabaya söyle böyle harcanmasın gitsin bi laboratuvara falan başvursun böyle tek bakışta analiz yeteneği varsa 😂
Annekuzusuuu DBaybars müşallah daha 3. Ayında ikiye katlamış bile kilosunu kimseye kulak asmayın he diyin ğeçin çoçuk sizin çoçuğunuz en iyisini sizden başka kimse hissedemez kimse bilemez
dertlikerkenez DBaybars merhaba, her annenin sütü bebeğinin ihtiyacına göredir. Vücut öyle farklı çalışıyor ki sizin iliğinizi kemiğinizi kurutur ama bebeğinizin ihtiyacını ona verir. Sütün besleyici olmaması kafasını anlamıyorum. Resmen insanları huzursuz etmek için uydurulmuş birşey gibi geliyor bana. Alerjiden kaynaklı katı diyet yapan anneler bar. Ben aylarca süt ürünleri ve yumurta tüketmedim. Besleyici olmasa ben ve benim gibi annelerin sütü besleyici olmazdı.
DBaybars dertlikerkenez Çok haklısınız aslında, çok mantıklı söyledikleriniz, doğrusunu bilse de insan yine de duymak istiyor aklı selim insanlardan, teşekkür ederim 🙏
DBaybars Seherronya Sağol canım 😊 dediğin gibi herkes herşeyi çok iyi biliyor valla işleri güçleri huzursuzluk yaratmak 😒
02022020 DBaybars hayır gayette olması gereken yağı üstte bide sabah ilk sütünü sağ bebeğin kilo alıyorsa hiç üzülme
Mires DBaybars onu söyleyen saçmalamış dolapta anne sütü zaten öyle olur yağ üste çıkar suyu altta kalır hafif çalkalayınca düzelir o zaten
Woody DBaybars ülkenin dört bir yanında “sütolog” lar emziren kadınları darlamaya devam ediyor 🤦♀️ Emziriyor musun? Sütün yetiyor mu? Yağlı değil herhalde? Doymuyor herhalde annesi. Emsin emsin.. Mama mı versen biraz da, büyüyememiş çocuk.. Yıldım 🤦♀️
AYLININANNESI2020 Banada doktor oyle soylemsdi FAKAT BIBERONA DOKERKEN DOLABDAN ALIB LOPP DIYE KAYMAK DOKYLUYOR BIBERONA BEN DOKTORA KALSA BEBEGIME MAMA VEEMELYDM SUKURKI DINLEMEDM