Prenseslerim55 Kizlar bebegim 4 aylik üstünp deyistiriken kolundan çat diye ses geldi ama baya ses geldi kolumi kirildi acaba cok korkuyorum. Ama bebegim aglamiyor kolunuda harket ettiriyor ama kirilmis olabilirmi böyle bi durum yasayan varmi doktora götürsemmi
Nenvarkuzum Prenseslerim55 Morarma şişme hareket ettirememe yoksa korkmayın eklenlerinden gelmişdir ses kırılsa yada bişey olsa duramaz hareket ettiremez takip edin yinede
Ahlas_2003 Prenseslerim55 benim hep oluyordu canım dediğin gibi çocuk ağlamıyordu ama doktora sordum birşey olmaz o seslerden dedi. Ama daha yeni bir saglikçi bebeklerin ilk yıllarda kemikleri tam oluşmadığı için kırılsa bile hissetmiyorlar o yüzden muayene ettirmelisiniz dedi. Doktora gitmeni tavsiye ederim kolunu da kıpırdatmıyor dediğine göre. En azından için rahat eder
Misskokulum Prenseslerim55 korkmayın Allah korusun yerinden çıkmış olsa ağlamaktan duramazdı kütlemiştir ilk doğduklarında kemikleri yumuşak olduğu icin bacaklarında kollarında sık sık bu sesi duyarsınız☺️
Prenseslerim55 Misskokulum aynen demi çok tesekkürler ama çok ses geldi kütleyince o kada rcok ses cikiyormu ? Ama bebegim aglamiyor normal harket ettiriyor
Misskokulum Prenseslerim55 gelir tabi diyorum ya henüz kıkırdak kemikleri acısa aglardi ama içiniz rahat etsin diye bi film çektirin
Zhnce Prenseslerim55 benim oğlanın köprücük kemiği kirilmis ama baya oynuyordu ellerini şak şak yapıyordu İçimiz rahat etmedi gittik de hastanede kırık olduğu cikti ortaya Şişme huzursuzluk vs varsa durmayın gidin sıcağı sıcağına anlamıyorlar ve aglamiyorlar