Busesrmz Kızlar oğlum 2 aylık daha ve çok aşırı tüküeüğü salyası akıyo baloncuk çıkartıyo hep ağzındaki tükürüğle neden acaba bilen var mı?
Minikannesi00 Busesrmz canım alakası var mı bilmem ama ,bende oğlumu öperken büyüklerim sürekli dudağından öpme salyası akar diyolar . Öyle öpüyomusun mesela
Pink35 Busesrmz Bu ay tukuruk salgısı oluşmaya başlıyormuş bundan sonra daha da artacakmış doktorumuz öyle dedi😊
bgmarik Busesrmz o tükürük bitmiyor 4.5 aylık olduk kehribar kolye kullanıyorum azaldı biraz ama diş çıkarana kadar olur dedi doktorumuz çok normal yani☺️
mehtapca06 Oluyor o süreçte hatta baya uzun devam ediyor oğlum 4,5 aylık hala salyalı😂 diş çıkana kadar devam sanırım
Buseasel Busesrmz Benim kızım 5 aylık hala aynı şekilde günde kaç tane önlük kaç tane tişört değiştiriyorum sayamıyorum gerçekten 😒
Rrabis12 Busesrmz benim bebeğimde 2 aylık ve aynı dediğin gibi bide baloncuklu oluyo çok gülüyorum çok tatlı gözüküyor 🤣normal bu dönemde hiç sıkıntı yapma ☺️