Kızlar oğlum 15 aylık. Kayın ailemin zoruyla 2 isim koyduk. İlk isim malum dede ismi. Yalnız oğlum doğduğundan beri bize yapmadıkları eziyet, arkamızdan çevirmedikleeri iş kalmadı bende oğlumun ilk ismini sildirmek istiyorum . Zaten zorla koyduğumuz bi isimdi artık o ismi sildirmek istiyoruz. Nasıl bir yol izleyeceğiz süreç nasıl izliyor, toplam ne kadar ücret gidiyor. İsim sildirenler varsa beni aydınlatabilir mi?