Minikheyecan benim 2 buçuk ay sürdü o başlangıç ve bitiş ağrıları. Hele sag taraftaki agrim cok siddetliydi . Doktora gittik sordum ödem olmuşmuş dedi zamanla düzelecek dedi dediği gibi de oldu . Eliyle bastırmıştı o ağrıyan yeri ödem oluşmuş içten dedi sorun yok ama geçecek dedi cok sukur gecti ama ağdaya engel olmadi o ağrılar. Cunku diştan ağrı degil üç dikişlerin acısı o onu agda da hissetmedim .