Eliffffffff Merhaba arkadaşlar. Doğumuma az kaldı. Heyecanlı ve tecrübesizim. Hastane çıkışı iki tane set aldım. Ama setlerin içinde zıbın yok. Yenidoğan için zıbını nerede bulabilirim
AmineninAnnesi_ Eliffffffff e bebek te bulabilirsin canım ben 5 tane aldım aşırı memnunum 😊 bebeğim 17 günlük
elifiii Eliffffffff E bebek ite var ama bodyler iki yıkamada kaykılıyor. Eskiden cok daha iyiydi. Evet yenidoğan az kullanılıyor ama bir sefer yıkanıp da yamulacaksa hiç gereği yok. Lcw, koton , h&m in bodyleri güzel olur.
ikiprensannesii2 Çoğu şeyini e bebekten alıyorum çok memnunum ne çekme yaptı nede sünme kıyafetlerinin renkleride solmadı. Bi kaç parçada Trendyoldan andwawa ve instagramdan da jammybaby Den aldım
NisaMomyy Eliffffffff e bebek joker civil in atlet kalıpları yeni doğana biraz büyük e bebeğinkiler tam oluyor
Serene Eliffffffff Çıtçıtlı bodyler ebebek’inkiler güzel. Beyazlarda 5 al 4 öde var, fiyatı da uygun oluyor.
Alazla Eliffffffff H&M ninkiler cok güzel ben ordan kullandim yeni dogan icin 1 aylik 2 aylik zıbınlar almistim hemen onlari kullandim
Buse0 Ben e bebekten aldım herseyi canım çok memnun kaldım eşya kıyafet oyuncak vs tavsiye ederim güzel indirimleri oluyor takip edersen