Deletedmom98 eskiden beş altı bazen on defa kakasını yapardı kızım bi aylık olduktan sonra günde bir iki cıkarıyor gazıda var normal mi kabız mı ? kaka sayısı neyi ifade ediyor
Tgbc Deletedmom98 Bizim de ilk aylarda aynı dediğiniz gibiydi. Sadece rota aşısından sonra günde 1-2 kez yaptı ama onu da zorlanarak yaptığı anlaşılıyordu. Meğer yan etki yapmış diğer dozlarını yapmadı doktorumuz. İsterseniz siz de danışın doktorunuza bir sebebi vardır belki
Edizbeyinannesi Bende böyle bi post açmayı düşündüm ama seninkinin tam tersi 6 günlüğün neredeyse 10 kez kaka yapıyor bazen dolu bazen az az 🤷🏼♀️ Normal midir bilmiyorum
Deletedmom98 Edizbeyinannesi sanırım normal yerken alttan kaka yapıyordu benimki 😹 bezini değişmeye açtıgımda üç bezi kirlettigini hatırlıyorum nasıl bez yetiştircez diyodum ama şimdi 😔
Edizbeyinannesi Deletedmom98 yaa kabız olmaktan çok korkan biri olarak bebeğimin olmasını da hiç istemem 🥺