2 haftalık kızım hem mama hem anne sütü alıyor. 100ml mama yiyor ama doymuyor hemen yine aranıyor ve çok ağlıyor sonra emziriyorum ama oda yetmiyor sütüm belliki yetmiyor ama hiç yok da değil içiyor yani. emzirmeyi saymıyorum bile ama normal mama 100ml verince 3-4 saatte bir vermeye çalışıyorum ama bazen dayanamıyor okadar. Sizce nekadar yemeli ve nekadar arayla? sürekli aç gibi 😔