Merhaba arkadaslar bu ay nasıl bir aysa sürekli post actırttı🥺 oglum 5 aylık oldu benimleyken cıglık atarak aglıyor uyumamak için direniyor ama babası işten eve gelince sakin duruyor ve uykuya direnmiyor. Acaba bebeğim beni sevmiyor mu diye düşünmeye başladım artık. Babası yada herhangi biri varsa eger normal oluyor ama basbasayken deliriyor normal midir yasayan var mı