HonKiPonKiDoNiNo daha geçen hafta aynısını yaşadım. geçen pazartesi gecesi acile götürdüm 39.6 derece ile ve diş sebepli deyip geri gönderdiler. Salı günü çocuğum yandı tutuştu. Çarşamba sabah götürdüm meğer 6.hastalik denilen şeymiş idrarında kum, kanında iltihap çıktı. Şükür antibiyotiğe başlamadan düşürebildim ateşini. Hepsi diş ile birleşince ağır geçirdi oğlum. Allahım şifa versin size de inşallah 🤲🏻