Edizbeyinannesi Kızlar doğum yapalı 6 gün oldu Çocuk doktorum D vitaminini başlayabilirsin dedi. Sağlık ocağı 15. Günden sonra dedi. siz nasıl yaptınız aklım karıştı 😕
elfozyil Edizbeyinannesi 7. Günden itibaren başladık doktor ilk Muayenede yazdı sağlık ocağıda aynı şekilde hemen başlayın dedi
Metesmom Edizbeyinannesi 15 günlükken başladım. Ama sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum içinde paraben var. Bazı bebeklere gaz huysuzluk yaptığını da okudum. Tavsiyem çocuk doktorundan temiz içerikli bir d vitamini önerisi isteyin.
Edizbeyinannesi elfozyil bizde 5. Gün başlamıştık verdikleri de vitaminini hamileyken de kullanmıştım aynısını bebeğe de verdiler
elfozyil Edizbeyinannesi evet aynı şekilde devam ettik bizde D vitamini. Hamile iken içtiğim ilacımı de devam ettirdi doktor şu an onu da içiyorum kan değerlerim için
Mom987 Edizbeyinannesi ocean kullanıyordum 400 lük bu arada onı diyeyim. E bırakma zamanı geldi artık 19 aylık olacak çünkü 😊
Deletedmom388 Edizbeyinannesi 1 haftalıkken topuk kanı için gittiğimizde başlayın demişti hemşire,öyle başladık bizde.
Sblklc Günde başladık fakat sağlık ocağın verdiğini değil kendi doktorumuz tetrazinc önerdi onu kullanıyoruz içerisinde farklı vitaminlerde var
Edizbeyinannesi Meltemgunturkun bizde 4. Günden beri hangi marka kullandınız sağlık ocağının verdiğini mi kullandınız
Edizbeyinannesi 2019drnsu ocean mumy diye vitamini ben hamileyken kullanmıştım bana çok iyi gelmişti yarın doktora söyleyeyim çok duyuyorum iyi geliyor diyorlar
Mom5 Mom987 fiss olarak mi kullandiniz damla mi ben de baslicam bugun bide zaman olarak ne belirlediniz ne zamanları verdiniz😬
Edizbeyinannesi Metesmom teşekkür ederim canım bende sağlık ocağının verdiğini bırakıp doktoruma söyleyip kullanıcam bunu