AsilAlsancak Bebeğim 40 günlük epilepsi den şüphelendikleri sizin belirtileriniz nelerdi ilk nereye randevu aldiniz sonrası ne oldu lütfen yardimci olun
22ikiprensannesi Benim oğlum da 3 buçuk aylıkken epilepsi çıktı. Oda nöbet geçirmeye başlamıştı nöroloji bölümü bakıyor epilepsiye
AsilAlsancak 22ikiprensannesi nasıl anladiniz lütfen anlatin benim durduk yere bembeyaz oluyor yuzu ve sonrasında vücudu gevsiyor
SerapBayram Benim kendimde vardı canım nöroloji bakıyor böbet geçirmesi vs oldu mu çok geçmiş olsun inşaAllah birşey olmaz
AsilAlsancak SerapBayram valla 40 günlük vücudu gevsiyor yüzünü bembeyaz oluyor.nöbet geçirince yuzu bembeyaz olur mu ki?