Kızlar saçım küllü kumral belki birazcık daha koyu olabilir…boyamak istiyorum ama ne renk boyayacagimi nasıl boya alacağımı bilmiyorum..kuaföre gidip para dökmek istemiyorum normalde memlekette çok sevdiğim bir kuaför var hep orda boyatirdim ama şu anda ankaradayım ve bildiğim güvendiğim bir kuaför yok..universitede bir arkadasim boyamisti saclarimi iki boya karistirip ve cok guzel olmustu..var mi sizde guzel karisim önerileri..sizin yonlendirmesine gore renge karar vercem o derece kararsizim😅birazcık fikir verirseniz çok memnun olurum..