Arhim Arkdaslar kızım 9 ay 10 gunluk. Refluden 7aya kadar kustu. Ama cok sukur kusmamız bitti. Bugun 2 kez az az cıkardı. Neden olmus olabilir. Hıc basınıza geldimi acaba
Gmzdgs Arhim bnm kızımda 9 ay 5 gunluk reflüsü vardı ara ara oda az bişey çıkarıyor çok sarınca yada cok toksa kucagıma aldıgım da karnına baskı oluyo o zaman kusuyo normal cnm
Arhim Gmzdgs Allah razı olsun canım ıcımı rahatlattın. İster istemez korkuyor insan gitsin gelmesin o gunler. Biraz corba yı cok ıcırdım belkı onunla alakalı daha az vereyim barı
Gmzdgs Arhim evet daha az yeyince olmaz canm benimkinin iştahı yerinde yemek yese meme istyo o yuzden daha çok oluyo bu kusma 😃😃