Merhaba hanımlar 25 günlük oğlum var 10 günden sonra gaz sancılarımız yavaş yavaş başladı ama şu son 5 gündür baya çoğaldı biogaia damlasını kullanıyorum ama hiç faydasını görmedim kendim Rezene çayı ve kimyonlu su içiyorum emzirince biraz rahatlıyor masaj yapıyorum emzirdikten sonra biraz rahatlıyor ama bir saat falan sonra yeniden aynısı oluyor geceleri uykumuz yok sürekli ağlıyıp ıkınıyor neler önerirsiniz artık çok yoruldum uykusuzluktan 😔