Sevgili anneler konu asla maddi değil. Rota aşılarını yaptırdım. Oğlum 12 aylikken tek doz 13 aylık yapalım diyem anasaglik doktorumuz şimdi gerek yok diyor. Devlet Hastanesine gittim uzman doktora o da bizim yapacağımız birşey yok anasagliktaki doktorunuz planlama yapacak diyor. 2 gün önce yeniden gittim. Bu paralı iğne devletteki doktor yapacak diyor. Eee rotoyi da sizde yaptırdık diyorum o risksizdi hemşireler yapmış diyor. Doğudayım bir tane sadece devlet hastanesi var. karşılıklı topu üstlerine atıyorlar birbirleirnin. Yahu bir menenjit aşısını yapacak kimseyi insan bulamaz mi bulamadım. Yeniden anasagliga gittim gerek yok devlet yapıyor neden bu kadar yüklemniyorsunuz cocuga diyor. Sanki aşısını yaptırmak hata gibi. Eşimde doktordan yüz buldu bak gerek yok delirmeyelim diyor. Arafta kaldım. Ne yapayım ya.