Ozge06gokce bebek yürümeye başladıktan sonra hiç yalnız bırakılmamalı 2,5-3 yaşına kadar. Siz geri inmesini öğretmeyin, ona o hareketleri yaptıracak şekilde oyuncaklarla inmesini sağlayın. Geri geri inmek bir gelişim basamağıdır, kendi yapmalı. Yemek yaparken sınırlı ve güvenli ve de görebileceğiniz bir alana alın, diğer oda kapıları kapalı kalsın oyuncaklarıyla oyalanmazlar o dönemde ama illa ilgisini çeken şeyler vardır. bir leğene zararsız mutfak gereçleri koyabilirsiniz ses cıkartır müzik yaptırırsınız öutfakta hem de yan yana olmus olursunuz. sadece ocaktan uzak olmasına imtina edersiniz.