Merhaba ben cumartesi ücretsiz izne çıkmıştım izin kabul edildi lakin pazartesi fabrika müdürü kabul etmedi . Benim 6 aylık bebeğim var mecbur ona bakmak zorundayım. Ise gidemiyorum. Istıfa edeceğimi belirttim tazminat vermemek için kabul edebiliriz dediler. Ne yapabilirim bu konu hakkında fikir alacaktım.