Beste_mila Arkadaşlar emziriyorım 2 aylık bebeğim bende kabızlık oluyor sürekli bebeğimde iki gündür kaka yapmıyor benim kabızlığım ona geçermiş Aslı var mı bide doktor bağırsak düzenleyici verdi onu veriyorum bebeğime