Umelike Pineapple20 iki dişi var derken patlamışlar mı bir belirti göstermedi mi canım ateş huysuzluk falan
Pineapple20 Umelike patlamışlar canım. Foto atmayı beceremedim. Kafasında hafif sıcaklık uyku düzeninde de biraz bozulma olmuştu ama atak zannettim ben
Umelike Pineapple20 aaa iyi canım hafif atlatmış demek ne güzel gene o kadar belirtiler normal ben de duymuştum 3.5 aylıkken diş cıkaran sizin de normaldir hayırlı olsun ilk dişleriniz 🤗
Pineapple20 Umelike teşekkürler canım 😊 ne olduğunu anlamadık birden çıkıverdi diğerleri de böyle çıkar inşallah
Pineapple20 _elif_ yaa çok sevindim. Umarım bizim de sorunsuzca ilerler 😊 her çocuk farklı olmuyor ama yine de farklı giden bi şeyler olunca insan endişe ediyor. Sağ olun elimiz sürekli ağzında çok kaşıntısı oluyor gerçekten.
Ada_Deniz Pineapple20 eşimin yeğeni de o dönemde çıkardı dişlerini gayette sağlıklı kim dediyse boşa demiş aldırmayın her bebek farklıdrı
Pineapple20 Ada_Deniz evet bunu biliyorum ama ister istemez endişe ediyorum. Teşekkür ederim cevabınız için😊
Cicismoms Pineapple20 kızımın 5 ay 20 günlük çıkmıştı normal ya k8z bebekleri erken çıkarıyor demişlerdi bana
esraeylul34 Pineapple20 benimkide oyle cikti aylık suan 6 dişi var her cocuk farklıdır yani ben 3. Ayda çıkaran duydum