İmkanınız varsa yaptırın. Aşı yüzde yüz koruma sağlamasa da hastanede yatmasına gerek olmayarak ayakta atlatır. Arkadaşıma kimse bilgi vermediği için ilk çocuğuna yaptırmamış 2 yaşında rotaya yakalanmış 2 hafta hastanede yatmışlar. Çocuk gözümün önünde eridi demişti. Şimdi 2. çocuğuna yaptırdı. Bu kadar salgın varken aşısı olan hastalıklardan bari korunmalı yavrular diye düşünüyorum