Korkma canım benim bebeğim de bana işten geldiğimde aynısını yapıyor her zaman değil a ama kimi zaman, bende onunla konuşuyorum güzel güzel benim bebeğim de 4 buçuk aylık. Öğlen gelıyorum birde 4 gibi erken çıkıyorum. Merak etme bakan kişi yanınızda sen gelince çok durmasın senınle vakit geçirsin alışıcak. Benim bebeğim de gündüz çok az emer ben hep vakum yaparak geldim bu zamana kadar geçen ay mama meme gitmeye başladım. Ama bizi özluyorlar o yuzden kolunda falan uyut gezdir koku herşey ona ihtiyacı var.
Ben senı anlıyorum geçicek merak etme.. Kadınız güçlüyüz aşarız!