Merhaba
Biz 3 aylıkken filan yaptırdık. Bursa hayat hastanesi. 800 liraydı. İlk 3 4 gün çok zordu. Huysuzluğu, ağlaması bitmedi. Sonradan anladık ki o ara diş ağrısı da olmuş. Bense hep sünnet ten sanmıştım.
Birde sünnet sonrası en çok pipisine krem sürerken zorlandım.