Tubiiiiiik Kızlar 8aylık oğlum şimdiye kadar öğünleri iştahla yerdi, ağzını isteyerek açardı. Bi kaç gündür ne yedirmek istesem zoraki ağzını açıyor yediğini de tükürüyor. Siz tükürme sıkıntısını nasıl aştınız ?
ozgurkus Tubiiiiiik 9 buçuk aylık oğlumda son 2 gündür var.Ben şöyle yapıyorum baktım atıyor çıkarıyor ağzından vermiyorum. Ara veriyorum.Zaten blw bebeği.Sonra tekrar önüne koyuyorum tabağı ve ilgilenmiyorum bende yanında bişeyler yiyorum ona pişirdiğim şeylerden tabii.Bende görüp istiyor önüne bırakıyorum tabağına sonra ağzına götürüyor yiyor.Ama dediğim gibi 2 tane yese 3.sünü çıkarıyor ağzından çiğneyip.Şuan zorlamıyorum hiçbir şeye. Geçici birşey olduğunu düşünüyorum.
Tubiiiiiik ozgurkus ben de ara veriyorum ama yine aynı şeyleri yapıyor, inşallah geçici bir süredir düzelir