MeryemAlp biz 🖐🏻 sağlık ocağında verdiğimiz topuk kanında tsh yüksek çıkmıştı gittik tekrar verdik normaldi, hatta biz birde hastaneye gittik sağlık ocağındaki sonuç çıkmadan orda kan verdik topuktan değil normal kandan bakıldı oda normal çktı. Olabiliyormuş, yüksekte çıksa ilaç başlanıyor tedavisi olan bişe genellikle de 2yaşında ilaç kesiliyormuş. İhmal etmeyin gidin tekrar sağlık ocağına topuk kanı verin