Kızlar merhabaa ben zor bir süreçten geçiyorum bu ayda bebeğimde huzursuzluk,sürekli ilgi isteme,hiç biseyden memnun edemiyorum sizlerde de aynı durum mu acaba ne olacak böyle 🤦 ah minnoslar neyse konumuza geçelim benim bebeğim 4 aylıkken 125 CC mama içiyordu ve 2 saatte bir veriyordum anne sütü yok maalesef 😏 her neyse 5.ayimiza 5 gün falan var ben mama miktarını 150 CC ye çıkardım 3 saatte bir vermeye başladım.
İyi mi sizce? Bitiriyor hepsini sonunda mizmizlanmiyor bitince. Bugün cogalttim cogaltmadan önce mizmizlaniyordu
Sizlerde durum nasıl ??