umay1520 Herkese selamlar. Sormak istediğim bir konu var şimdiye kadar kimseye danışmadım bu konuyu kendimce temizledim hep. kızımın geniltal bölgesini temizLerken sadece çiş varsa yüzeysel siliyorum. Çok sık olmasa da aynı akıntı gibi beyaz akıntılar oluyor ve genital bölgesinin üst iki yanağının arasında birikiyor. ister istemez dikkatlice orayı temizliyorum. Hele kaka olursa bazen iç kısma kadar bulaşıyor ama oraya müdahale etmiyorum. Kendini temizliyor orası. Sorun şu ki birisi kayınvalidemle görümceme çok ayrıntılı silmek zararlıymış demiş. Bunu söyleyen de başka bir gelin ama ona inanırlar. Yani güzelce anlatıyorum bakın bu kız çocuğu hassas olur enfeksiyon kapma riski yüksek tabikide güzel temizlenmeli. Ama yok her alt açısımda öyle yapmak zararlıymışmışmışmışmışmış 💆♀️ Acaba ben mi yanlış yapıyorum anneler ?
Yqmrclbb umay1520 Kaka yapınca orta kalıntı yapıyo enfeksiyon olur diye biliyorum bende temizliyorum ıslak pamukla o halde kalacak değil ki
yellowmom8 umay1520 bende zararlı diye duymuştum ama ikitane ayrı doktora sordum ikiside tahriş etmeden silebilirsin yavaşça dedi
dodo Bence doğru yapıyorsunuz. Çok bulaştığı zamanlarda ben poposunu yıkıyorum. Suyla akıp gidiyor herşey detaylı silmeye gerek kalmıyor.
umay1520 dodo Kullandığım oslak mendil saf suyla dokunmuş olduğu için çok gerek duymadım açıkcası ama tabi sizin öneriniz daha doğru ☺️
Hatice1416 umay1520 bizde uni baby kullanıyoruz ilk başlarda bende korktum temizlemeye ama kızım idrar yolu enfeksiyonu oldu doktor iyice temizlemem gerektiğini söyledi o günden beri yavasca temizliyorum yukarıdan aşağıya dogru
Sarelim umay1520 bnde temizliyorum. Ama vucut temizleme pamugunu ıslatıp. Bazende bebe yagı süruyorum. Doktorumuz bu sekılde tahrıs etmeden temizlersin demiştı
umay1520 Hatice1416 zaten ben de ondan korkuyorum bir kez acaba enfeksiyon mu şüphesiyle idrar testi istedi doktor akşama kadar çiş bekledik hastahanede. O bile yeter diye düşünüyorum. bebekler için çok zor bir süreç oluyor enfeksiyon